You are not logged in.
Hallo,
Hebben jullie een swat4 test server ?
Ik wil een swat4 server huren voor een jaar, maar ik wil het liever eerst testen.
mvg
eysan
Beste,
Ik zal u een testserver mailen.
Mvg,
Rens Ariens
Serververhuur-Rens wrote:
Ik zal u een testserver mailen.
De testserver is al in gebruik door iemand anders met een paswoord beveiliging.
Kan u misschien een ander opzetten ?
Beste,
De server is ooit getest door andere mensen, deze kunnen inderdaad wijzigingen doorgevoerd hebben. Het password moet war zijn, hiermee zou u ieder geval uw ping en de server kunnen testen. Als er iets niet werkt hoor ik het graag!
Met vriendelijke groet,
Rens Ariens
Het password moet war zijn, hiermee zou u ieder geval uw ping en de server kunnen testen. Als er iets niet werkt hoor ik het graag!
Het paswoord is niet juist
Staat er toch echt:
GamePassword=war
Je hebt het ook over het joinpassword? Niet het adminpassword (want deze is inderdaad anders).
AMmod er ook nog even afgehaald voor de zekerheid. Als het nog niet werkt zal ik een geheel nieuwe installatie regelen.
Staat er toch echt:
GamePassword=war
Je hebt het ook over het joinpassword? Niet het adminpassword (want deze is inderdaad anders).
yep , maar het lukt nog altijd niet
eysan wrote:
Staat er toch echt:
GamePassword=war
Je hebt het ook over het joinpassword? Niet het adminpassword (want deze is inderdaad anders).yep , maar het lukt nog altijd niet
Ok, ik zal vandaag dit oplossen met een nieuwe server en een mail sturen wanneer het klaar is (zal waarschijnlijk begin van de avond worden).
Ik ben onze volledige swat 4 installatie opnieuw aan het aanmaken, want deze functioneert niet maar naar behoren. Dit zal morgenochtend klaar zijn en ik zal u dan wederom mailen. Excuses voor de vertraging.
U heeft mail.